Handelsbetingelser

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser er gældende for alle ordrer og leverancer fra www.myaccessories.dk.
Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og My Accesssories.

Pris og betaling
My Accessories modtager betaling med Visa, VisaDankort, Visa Debit, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Debit, Maestro og paypal. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Du modtager altid en faktura/bekræftelse på mail, når din betaling er gennemført.

My Accessories modtager ikke bankoverførsel, efterkrav eller girokort.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inklusiv moms.

Levering og fragt
Der gives altid gratis fragt på alle ordrer.
Alle varer på hjemmesiden er på lager og vil blive afsendt inden for få dage. Hos My Accessories er leveringstiden på alle varer derfor 2-4 hverdage fra den dag ordren er betalt. My Accessories sørger for sikker levering med Postnord (med mindre andet angives) til den angivne leveringsadresse på bestillingen. Rettidig levering forudsætter dog at Postnord overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos Postnord, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. Postnords kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 97% for brevpakker og minimum 99% for pakkepost. Bemærk dog at disse procentsatser er gennemsnitlige, og kan dække over store lokale og tidsbegrænsede variationer. My Accessories kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Postnord. I tilfælde af meget forsinkede (mere end 14 dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender My Accessories naturligvis en ny leverance uden beregning.

OBS!:
Det er på nuværende tidspunkt ikke muligt at bestille hos My Accessories uden en dansk leveringsadresse.

Reklamationsret
My Accessories yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles My Accessories indenfor rimelig tid. Foretager du din reklamation indenfor 2 måneder, anses dette altid for rettidigt.

Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder My Accessories returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Gør du brug af reklamationsretten og sender varen retur, har du pligt til at sende varen forsvarligt. Du skal desuden vedlægge ordrenummer og tydeligt markere, at der er tale om en reklamation. Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du få tilsendt en mail, når vi har modtaget og behandlet sagen.

Anser My Accessories manglen for at være berettiget, vil vi refundere fragten. Vi refunderer dog kun forsendelsesomkostninger, som er tilsvarende de omkostninger, vi selv ville have haft med samme type forsendelse.

Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

My Accessories
Tinglevgade 1 ST. 1
8000 Århus C

Varereturnering foregår også til denne adresse – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – heraf eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og My Accessories har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. e-mail eller anden traditionel korrespondanceform.

Fortrydelsesret
Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet, og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@myaccessories.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret samt oplyse os dit ordrenummer. Du kan desuden vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her Fortrydelsesformular.

Julegaver tages retur senest den 14. januar 2018!

Varens stand, når du sender den retur:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

OBS!:
Dine tilbagemeldinger værdsættes meget, og vi er altid klar til at svare på dine spørgsmål på kontakt@myaccessories.dk eller på telefon 28 29 16 22 (telefontid hverdage mellem 18.00-20.00). Derfor bedes du altid kontakte os, før du sender en reklamation tilbage til os.

Ved en reklamation undersøges varen for angivne fejl og mangler.

Indeholder varen ikke angivne fejl og mangler, eller er varen benyttet forkert, vil varen blive returneret til kunden. Desuden vil der forekomme et gebyr for vores benyttede tid på fejlsøgning, håndtering af sagen, fragtomkostninger m.m. Hos My Accessories er vores gebyr på 100 kr. pr. benyttede halve time.

Fortrolighedspolitik
Alle personlige informationer, som du oplyser til My Accessories, vil altid behandles fortrolige. My Accessories vil på ingen måde afsløre eller sælge dine private oplysninger om dit navn, adresse, tlf. nr., e-mail adresse og kreditkort m.m., til nogen tredje part uden din tilladelse. Dine personlige oplysninger vedr. kundeforholdet videregives ikke og bruges kun i forbindelse med ekspedition af dine bestillinger.
Vi respekterer og forstår vigtigheden af privatliv på internettet.

Tvist
Enhver tvist mellem kunden og My Accessories afgøres efter den danske lovgivning.